پکیج خورشیدی 1تا 20 کیلو وات

پکیج خورشیدی 1تا 20 کیلو وات
پکیج خورشیدی 1تا 20 کیلو وات

پکیج خورشیدی 1 تا 20 کیلو وات

پکیج های شرکت تاتماکو شامل کلیه تجهیزات یک سیستم خورشیدی در مقیاس های مختلف از 1کیلو وات تا 20 کیلو وات در یک مجموعه بگونه ای تجهیز شده اند که با کمترین اطلاعات فنی و عملیات اجرایی قابل نصب می باشند.

این پکیج ها در منازل مسکونی ، ویلاها، باغ ها و مراکز تجاری و صنعتی قابل نصب بوده و در سه نوع متصل به شبکه ON-GRIDو منفصل از شبکOFF-GRID و هیبریدی  ارائه می گردند.

مشخصات محصول

  1. سازه . سازه های این شرکت فولادی با روکش گالوانیزه گرم می باشند بطوریکه در شرایط آب و هوایی سخت دچار خوردگی نشوند .سازه های شرکت تاتماکو در باد های شدید تا سرعت 190 کیلو متر در ساعت بخوبی مقاومت می کنند.
  2. پنل های خورشیدی . این پنل ها دارای 20 سال گارانتی می باشند و استانداردهای جهانی را دارا هستند. بازده این پنل ها مابین 19-21 درصد می باشد.
  3. اینورتر متصل به شبکه: این اینورتر مستقیما برق پکیج را به شبکه وصل می نماید. این اینورتر ها دارای استاندارد های مختلف بوده و دارای 5 سال ضمانت می باشند.
  4. اینورتر منفصل از شبکه: این اینورتر الکتریسیته حاصل از پنل را که از طریق شارژ کنترلر به باتری منتقل شده به برق 220 ولت یا 400 ولت تبدیل نموده و به مصرف کننده انتقال می دهد. این اینورتر ها دارای استاندارد های مختلف بوده و دارای 5 سال ضمانت می باشند.
  5. اینورتر هیبریدی . این اینورتر خاص می تواند انواع منابع برق را پشتیبانی نماید و لذا در صورت وجود منابع متفاوت مانند باتری ،پنل، برق شهری، توربین بادی و دیزل ژنراتور همگی آن ها برق را می توانند به اینورتر ارسال و اینورتر هیبریدی شرکت تاتماکو از کلیه این منابع، برق مورد نیاز را بصورت پایدار تامین می نماید. این اینورتر ها دارای استاندارد های مختلف بوده و دارای 5 سال ضمانت می باشند.
  6. ترکر . در سیستم های ترکر دار ، ترکر های ساخت شرکت تاتماکو از قابلیت اطمینان ، دقت و دوام بالایی برخوردار بوده و نگهداری آنها آسان می باشد. این ترکرها در مقیاس های متفاوت تولید می شوند و دارای سیستم کنترل پیشرفته ای می باشند و 5 سال ضمانت و 20 سال خدمات پس از فروش را دارا می باشند

 

مزیت های رقابتی

  • دانش بنیان بودن شرکت تاتماکو در زمینه انرژی های خورشیدی
  • قیمت رقابتی در سطح بین المللی
  • نصب آسان
  • گارانتی شرکت تاتماکو
  • دوام،بازده و دقت بالا در ساخت و عملکرد
  • طراحی سیستم مطابق با نیاز مشتری

 

ردیف

ظرفیت پکیج

نوع استراکچر

نوع اینورتر

محل های مصرف

 

1

1 KW

ثابت

منفصل از شبکه

ویلا - فروشگاه - انبار- اسکان اضطراری

 

2

2 KW

ثابت - متحرک

منفصل از شبکه/

هیبریدی

ویلا - فروشگاه – خانگی –انبار- اسکان اضطراری

 

3

5 KW

ثابت - متحرک

متصل به شبکه/

هیبریدی

ویلا - فروشگاه – خانگی –انبار

 

4

10 KW

ثابت - متحرک

متصل به شبکه/

هیبریدی

صنعتی – باغ ها

 

5

20 KW

ثابت - متحرک

متصل به شبکه/

هیبریدی

صنعتی – باغ ها

 

 

 

 

6 دی 1402 ,

239

آخرین مطالب